Skapa dig en modern personalliggare med JobOffice Kassa och Personalkollen

Inlägg av JobOffice Support 2020-06-29 10:16

personalkollenbrevPersonalkollen är en morden och prisvärd tjänst för personalliggare. Personalkollen är ett webbaserat och användarvänligt personal- och lönesystem som riktar sig till hotell, restauranger och caféer runt om i Sverige.

JobOffice integration till personalkollen skickar info om alla kvitton så att du kan se intäkter och kostnader i personalkollen. Du kan också se de tider där du har som mest kunder och därmed kunna planera din bemanning av personal på ett effektivt sätt. 

 

Fördelar med Personalkollen

Enkel lönehantering

Godkänn lönen enkelt i början av varje månad. Medarbetarna får sina lönespecifikationer och redovisningsbyrån kan logga in och ladda ner dokument för verksamhetens bokföring. 

 

Lätt schemaläggning och Snabba schemauppdateringar 

Lägg scheman och använd sms-funktionen för att snabbt fylla upp en lucka i jobbschemat. Informera dina medarbetare genom att skicka ut schemauppdateringar. Du kan även enkelt markera och ta bort schemalagda pass. Du kan markera ett eller flera pass i en period eller dag och sedan ta bort samtliga pass samtidigt, oavsett om passen ingick vid en kopiering eller inte när de lades ut. Du kan också välja om du vill radera en hel dag, en viss persons schema eller samtliga schemaveckor som visas.


Få full koll på företaget ekonomi 

Få full koll på verksamhetens ekonomi genom att koppla JobOffice Kassa till personalkollen. Du kan följa personalkostnader och försäljning i realtid och få total översikt av din verksamhet precis när du önskar.

 

Digital stämpelklocka 

Tiderna förs över automatiskt från stämpelklockan till tidshanteringen. Du får full koll på medarbetarnas arbetade tider. Om en rapporterad tid avviker från schemat får du en notis. 

 

 

Läs mer om Personalkollen på personalkollen.se

 

Taggar: integrationspartner, integrationer, personalkollen

JobOffice erbjuder innovativt och enkelt kassasystem till din butiksverksamhet 

JobOffice Kassa är ett modernt, enkelt, godkänt och certifierat kassasystem där du snabbt är igång

JobOffice Kassa är ett godkänt och certifierat kassasystem utvecklat och sålt av JobOffice AB som utvecklat affärssystem sedan 1989. Programmet lanserades 2010 med målet att göra kassaregister så enkelt som möjligt till en så låg kostnad som möjligt.

Våra mål är:

  • Det ska vara enkelt att använda
  • Inga dyra startavgifter och inga bindningstider
  • Du betalar endast för det du behöver

För att nå våra mål och samtidigt se till att JobOffice Kassa stöder de senaste kortterminalerna, affärssystemen och ny teknologi utvecklas systemet löpande. Alla uppdateringar ingår och installeras automatiskt.

 

Prenumerera här!

Senaste blogginläggen